Strona główna1 » Gwarancja

Gwarancja

Ogólne Warunki Gwarancji

http://www.multiproject.com.pl/

 

§1 Określenie Sprzedawcy

1. Właścicielem Sklepu jest:

PHU Multiproject

z siedzibą w 80-457 Gdańsk, al. Jana Pawła II 48

NIP: 5842509422

REGON: 220773973

Tel. +48 58 341 03 03

E-mail: biuro@multiproject.com.pl

 

§2 Postanowienia ogólne

 

1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, nieprawidłowego działania, niezgodności towaru Klient powinien odesłać do Sklepu towar wraz z dokładnym opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:

PHU Multiproject

al. Jana Pawła II 48

80-457 Gdańsk

2. Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia gwarancyjnego Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

3. Gdy realizacja uzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Każdy produkt podlega 24 miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. Wyjątkiem są produkty z działu wyprzedaż które posiadają 3 miesięczną gwarancję. W przypadku innych terminów gwarancji są one zaznaczone wyraźnie na stronie produktu.

5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

 

§3 Wykluczenia


1. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami.

2. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami.

3. Gwarancji nie podlegają urządzenie, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta.

4. Gwarancji nie podlegają rzeczy, urządzenia które były wykorzystywane w sposób inny niż zalecany przez producenta.

5. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu jeżeli nie został spisany protokół reklamacyjny w obecności doręczyciela

6. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia takich elementów jak: akumulatory, baterie, zasilacze itp.

§3 Terminy
 

1. Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia gwarancyjnego Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Termin ten może zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach. W przypadku wydłużenia terminu Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną, bądź emailową.
 

§4 Postanowienia końcowe
 

1. Indywidualne warunki gwarancji dołączane są do przedmiotów.

2. Klient może realizować postanowienia gwarancji bezpośrednio u producenta.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl